22 April 2011

Suatu Petang Di SRK KGV..


semalam aku kene amik anak pakcik aku..anak2 die sekolah kat sekolah rendah kgv. Ish korang jgn tak tau lak ini bekas sekolah aku.aku tgk byk berubah..mcm Harga cikedis dulu 20sen skang da 30sen.. byk plak tu peniaga. yang tak tahan ciken wing tu dorang jual 50sen satu..wow!! dasat...aku dulu sekolah kat sini takde dpt cmtu..pokok2 pinang da takde, kalo tk lu aku balik badan gatal2 main bondo tu.kasut budak2 ni pun aku tgk putih je..kalo tk dulu kasut aku balik sekolah je itam2..sebab main pepsi kola..ala yang main pijak2 kasut tuh..hehe.. sonok plak aku tgk sekolah lame aku ni..

skang aku selepas 13tahun masih macm ni...kalau la masa itu boleh diputarkan...aku pilih utk jd budak2 balik! seronok!
=P

1 comment:

  1. Assalamualakum...saya bagi pihak sekolah ingin menjemput tuan ke program HARI KANTIN yang akan diadakan pada 29 APR 2012(AHAD) 8.30 am-2.00pm...datanglah beramai2...sebarkan kpd rakan yang lain..kaunter ALUMNI akan dibuka pada hari tesebut..sekian,terima kasih

    ReplyDelete