13 June 2011

I am Number 2

haip. sejak kecik aku rase aku sentiasa menjadi nombor yang kedua. maksud aku dalam ape yang aku libatkan diri tak kira sukan,pelajaran aku akan di'shadow' oleh orang lain.. Contohnya seperti dulu mase sekolah rendah aku salu dapat nombor yang kedua last,yang paling hebat mase aku darjah 6 aku dapat no. 3 dalam kelas.tupun sebab no 1 dan 2 kongsi markah yang sama.kalau main bola dulu aku bukan lah penjaring gol atau pemain berskill.posisi aku mase tu cuma bhagian defender yang menerima tujahan bola.kalau menang penjaring gol yang dirai,kalo kalah defender di maki.
kenapa mesti orang lain yang berjaya dan jadi kaya?apakah rasa jadi orang nombor satu?memiliki sesuatu yg orang lain idam?ape rasenye jd kebanggaan orang lain?
kenapa banyak plak persoalan aku pagi ni?sampai bila aku nk jadi nombor 2? takpe mase tu akan sampai!~

No comments:

Post a Comment