25 November 2010

Komik Oh! Komik

Semalam dalam tandas umah aku,aku terjumpe buku UTopia..da memang habit aku membaca ketika meneran...sampaikan kat dalam tandas umah aku tu ade port letak komik dan pelbagai majalah lain...so nk dijadikan citer aku godek2 mjalah kat atas tu aku jumpe majalah utopia tahun 2007..ish lame giler buku tu kat atas tu..terus aku teringat kat komik2 aku yang lain...sebab seingat aku mak aku da buang sume bende tu..tinggal la komik2 yang aku baru beli ni..tu pun bakal2 nk kene buang...

nk dijadikan citer pas aku meneran tuh aku terbukak la almari kat bhgian ruang tamu...tup aku jumper komik2 aku yang lame tuh..Budak getah,Naruto,dragonball,dr.slump,dik cerdas,misteri naga,apo,utopia...peh melambak2 dan rupe2nye mak aku simpan lagi komik2 aku tuh..mak aku salu marah al-quran taknk bace..tp bace bende2 tk berpaedah!! tapi aku rase dengn membaca komik la aku dapat menguatkan kuasa imiginasi dan angan2 aku..sebab imiginasi memg penting dalam pekerjaan aku sekarang..

so moral of the story is...terap kan jiwa membaca untuk menjadi insan yg cemerlang~ hehehe



No comments:

Post a Comment