20 December 2010

Opis ku dirampok!!

Kejadian terjadi pada 2 minggu lepas..hari isnin,13hb disember 2010..
pada hari kejadian aku dtg ke opis seperti biasa..mase tu kunci di simpan oleh pekerja sorang lagi..sesampai je kat opis budak opis aku cakp yg opis aku kene rompak..aku gelak~ sebab aku igt die main2..
then aku naik atas baru aku nmpak..kesan pintu kene umpil,kunci mangga sume da takde..opis aku melambak.. aku kemudian wat repot polis..

slepas aku wat repot,dalam 2 jam pastu dat 2 org pegawai polis dengan peralatan cam lam drama CSI..hahaha,,siap amik cap jari sume...

selepas kejadian rompakan ini,bos aku wat roller shutter dan dengar2 bercadang nk pasang card access,,hadoi memg nasib malang la...sib baik aku tk tinggal laptop aku mlm tu..kalo tak habis kene sapu gak.. suspek dikatakan menaiki wira emas dan berbangsa india..so org2 area senawang take alert..mase aku kat balai polis senawang tu pun byk kes ragut ngn pecah umah..area senawang memg bhaya sebenarnyer..

p/s: sila pastikan brg2 anda selamat melainkan anda nk brg anda selamat dihilangkan..~~



No comments:

Post a Comment