10 May 2011

Dewa Petir Dan Laju Lima!



orait2..minggu lepas aku tgk 2 wayang yang dalam list aku memg di nanti2 kan..

Thor

Cerita yang diadaptasi dari komik marvel Thor.Jalan citer ni berlainan dari mitos cerita dewa petir yang sebenar. Lebih moden dan cantik.Bermula dengan menceritakan kehebatan dan keangkuhan thor, kejatuhan thor dan kebangkitan Thor melawan adiknya Loki. Filem ni membawakan feel yg berbeza dan lain..aku suke citer ni.. aku bagi 3.5 bintang dari 5 bintang.



Fast Five

Sambungan produk Fast And Furious. Erm aku tertarik ngan movie ni sebab adanya kehadiran the rock..peh minat giler aku kat die...If u smeell!!!!!.. hahahah... ok..citer ni aku rase kurang skit sebab aku rasa da lari dari kebiasaan produk fast and furious terdahulu.ia lebih kepada satu aksi dan planning untuk merompak..bak kate kawan aku baik aku tgk Ocean twelve..kurang perlumbaan yang biasa kite tgk dlm produk terdahulu..tetapi aksi filem ni masih ade dan bleh tahan.. walaupun aku rase tertipu bile scene kereta menarik Bilik Kebal..Aku kasi 3 Bintang.

No comments:

Post a Comment