12 January 2011

Wayang yang wajib tengok 2011

ANtara wayang yang aku nntikan untuk tahun ni!~

Green Hornet

citer ni aku rase semat wei...memg kene tonton!!
tarikh kuar (14/01/2011)



ni trailer citer ni...semat wei!!

">

Pirates of The Carribean : On Stranger Tides

wah la neh..aku terkejut gak ade sambungan citer ni!! mesti tonton!!
tarikh tayang (19/05/2011)



trailer citer ni

">

Transformers 3 : Dark Of The Moon

mcm biase...memang ramai peminat filem ni kan?
tunggukan kemunculan nyer (01/07/2011)



ni trailer filem tersebut
">


Kongsi : Lu Langsi Lu mati


alamak poster die takde plak..tapi pe pun layan la trailer dier
">


Sucker Punch!



gadis dalam citer ni memg aku suke...seksi..kalo korg tgk citer A Series of Unfortunate Event...superb..miahahahha

">


Justin Bieber : Never Say Never


heheheh...filem die ni pun ade!!
kene tengok kot? hahaha



ni trailer citer budak ni..enjoy!!~ =P

">

banyak lagi movie akan kuar lg..tp setakat ni yang aku tertarik dan menyentap jiwa aku nk tgk...hehehehe...

mari same2 kite nantikan...chewah!~





No comments:

Post a Comment