08 June 2010

9hb Jun..

Ape nak ckp ek?
untuk tarikh ni aku ade berbagai2 rase..
rase nk mengeluh..
rase nk marah..
rase bertuah..
dan
rase sunyi...

rase mengeluh :
hari2 mengeluh sebab aku rase da dekat 3 tahun kot aku keje..but archive nothing.. gaji sikit..takde menyimpan duit..bilo la nk kaya agaknye..but still im planning to get rich..mintak2 la plan aku berjalan lancar..kalo tak kaya tp berduit pun oke kan?..hahaha

Marah :
marah sebab aku malas sgt!!

Bertuah :
sebab aku masih wujud didunia yang indah ni..masih lagi sempat merasa nikmat2 tuhan..alhamdulilah.

Sunyi? :
apesal nk rase sunyi? aku ade makwe aku (panggilan untuk nenek kat melaka), aku ade pakcik aku,aku ade kwn2 yang sentiasa menceriakan aku..credits to Aboy,Abern,Apes,Sapa,Uda tak lupe jugak mangse drop poteh..dan ramai lagi..ops ade lagi aku kene sebut nih terima kasih zyana dan jugak Nurul 'Ammarah yang jugak turut menyinari kehidupan ku..(lagu aril satu!!!) hahahaha

9hb Jun ni adalah hari aku so jgn sesiapa nk wat spoil yer...
Hepi Besday Mohd Aidilfitri =)

No comments:

Post a Comment